Snabb blogg
Onsdagkväll och det var varit två ganska så jobbiga dagar. Igår var jag hos hjärtläkaren men tur så hade jag Andreas med mig. Läkaren hade egentligen inte mycket nytt att komma med, men han höjde dosen på medicinen och sa att det lär bli byte av pacemaker först hösten-09, om inget hastigt händer. Känns ganska så lugnt ändå och jag vet att han lovade att skriva en remiss med att jag skulle sövas vid bytet, då slipper jag vad med om allt. Men sååå positivt, nu kan jag bara fokusera på vårt bröllop och slippa tänka på ett ev pacemakerbyte innan dess:)

Idag hade jag ett möte med arbetsgivaren och försäkringskassan, alltid nåt. Nu kanske det kan bli en start på en arbetsträning:) men mycket vändor innan och det känns som om jag måste "försvara" att jag är sjuksköterska och att det är det jag vill komma tillbaka till, men men nu är det nåt igång ialla fall...

Pajen var faktiskt god, om man får dömma på Andreas aptit och rapar;) Tills kvällsmaten kollade vi på "Plötsligt i Vinslöv" o jag säger bara jisses, man vet ju inte om man ska skratta eller gråta, Vinslöv ligger ju trots allt nära Kristianstad,hihi
Nu måste jag sluta för Andreas sitter i fotbad och väntar på min behandling...

Kramar
//Pernilla
p.s det blev inte så kort ändå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0