Onsdag i krischan

Onsdag kväll .. Sista arbetsdagen för veckan, har tagit semester i morgon och är så klart ledig på vår allas nationaldag. Har egentligen mycket på jobb, men känner mig inte så motiverad att jobb just denna veckan. Känner hellre för att mysa med min älskade älskling.

Imorgon skall vi på Pernilla's kusin's examen .. Förmodligen sista gången man besöker kyrkan innan vårt bröllop :)

Sitter här o bloggar medan Pernilla fixar ost & brocollipaj. Mums .. och vilken lyx :) Får väl snart ut och hjälpa till lite .. Men är så skönt att bara ta det lungt och softa. Ser fram emot några dagars ledighet med min älskling :) skall bli skönt. Ikväll blir det lungt och skönt framför tv:n, är helt underbart att bara ta det lungt framför tv:n, kollandes på morden i Midsomer och veta om att man kan sova hur länge som hellst dagen efter .. ;) För mig innebär det till klockan halv 8 .. hehe .. Måste väl bli bättre på det under semestern, annars blir väl Pernilla vansinnig på mig .. hehe ..


nu skall jag pussa på min älskling :)

//Andreas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0