Ny vecka
Så har det varit midsommar i år oxå, jag kan inte riktigt förstå var tiden tar vägen, känns ju nästan som om det var igår som jag och Andreas kom hem från Kreta och firade midsommar, men ändå inte egentligen...
Vi firade midsommar med Sara & Mattias i Malmö, det var trevligt. Återigen tack, men det är ju tusan att vi tjejer jämt ska förlora i spelet "Kampen mellan kvinnor och män". Nästa gång måste vi bara vinna, Sara:)

Midsommaraftons förmiddag var jag och gjorde vid mina naglar.  Det var egentlgen en förlängningen på min present från Andreas på vår ett år dag, så återigen tack älsklingen:) och tack för att du var med mig hela tiden i fredag, det betydde mycket, jag var så velig hur jag ville ha det. Jag trivs verkligen med mina nya naglar, även om man måste lära sig att göra vissa saker på andra sätt... och jag säger inte vad, hihi

På lördag firar jag och Andreas1 ½ år, det tar sig älskling:) Vi kommer troligen att ta det lugnt, njuta av ledighet och god mat & dryck. Om mindre än ett år så kommer jag att va fru Thörn, var bara tvungen att skriva det och jisses vad jag längtar:)...

Nu ska jag pussa på Andreas och snart väntar sängen, så är det när man är hårt arbetande människor, hihi

Kramar
//Pernilla

Mina nya naglar

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej på er!



Hoppas allt är bra. Bara så att du vet Pernilla så är jag inte alls svartis på dina naglar. Inte alls fina.. :). Jag bara skojar, de är ju jätte fina och jag tycker så klart det är orättvist att inte jag har sådana naglar. Vill också ha...Vi hörs och ses snart.

Kram Linda

2008-06-26 @ 21:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0