Halva veckan har gått.
Nu har halva arbetsveckan gått och det känns skönt, är hur trött som helst, men det får gå eller det bara ska gå. Förutom KTC och samtal så har jag även utökat min sysselsättning med att aktivt skriva ang psr. Andreas har mycket på jobbet nu innan semestern. Bara 7 arbetsdagar kvar nu tills semestern, längtar nåt grymt efter det.
Ikväll tänkte jag därför, för att pigga upp en vanlig onsdagkväll, att vi skulle få en lite avslappnande kväll. Just nu håller jag på att fylla upp badet till Andreas så att det står klart när han kommer hem och jag har förberett lite mat till oss. Resten av kvällen ska vi bara softa i soffan och mysa.
Måste bara berätta vad Andreas gjort igårkväll när vi skulle gå och lägga oss. När jag kommer och ska lägga mig så har han satt en post-it lapp på min kudde, där det står: "RESERVERAT för prinsessan Nilla" :) är han inte för gullig så säg. Jag hade haft en jobbig dag och helt plötsligt så var det som bortblåst...ja lite kan göra såå mycket.

Nu måste jag sluta, Andreas är alldeles strax hemma:)

Puss på er.
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0