Burgare 4ever

Måste bara berätta om vår kvällsmat ikväll, den var betydligt mycket bättre än häromkvällen om man säger så, hihi. Ikväll blev det Andreas hemlagade hamburgare ala "Bankens". Bara så gott...undrar bara om fiberhamburgarbrödet och ruccolan väger upp mot aiolin och baconen,hmm..tror knappt det men men...gott var det.

Just nu sitter vi och värmer upp (sitter i soffan och päser efter maten) inför Sverige-matchen. Jag är kittad i min Sverigetröja och blåa tofsar i håret;)  Andreas tror att Sverige vinner med 2-0 medans jag är lite mer pessimist men jag VILL att Sverige ska vinna. Vi får hålla tummarna:)


Ser väl lite godare ut än härom dagen va?;)

Kramar Pernilla

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0