Semesterglidare
Ja så är det verkligen, vi gör inte många knop just nu och jisses vad skönt det är:) Vi sover länge om morgonen, ja även Andreas alltså. Vet inte riktigt vad som tagit åt honom, men jag ska inte klaga. Idag vakande vi halv 11!! vi trodde inte våra ögon när vi tittade på klockan. Har nog en del sömn att sova ikapp...

Sedan har vi hunnit med både "Månglarmarknad" här i stan och en tur till Hästveda marknad. Kul att se på en massa saker, som man inte behöver ha och att det är så mycket folk ute.
  
Just nu sitter vi vid varsin dator, låter lagom socialt  va? men det är faktiskt mysigt, vi lyssnar på härlig musik och dricker varsitt glas vitt och planerar vårt bröllop. Jag ser hur vår "Wedding plan" växer fram på Andreas dator...och snart får jag börja att lägga in all fakta vi ska ha där:) Blir skönt att ha en överblick över vad som ska göras och när. Nu under semestern kommer vi att planera mer i detalj hur vi vill ha vårt bröllop och fixa en del. Kanske lite tidigt men vi kan inte bärga oss,hihi. Dessutom har man inte så mycket tid när det bara kan hända om helgerna resten av året.

Imorgon ska vi ut och äta lite med Linda, Martin och Helen, det ska bli trevligt. Alltid kul att träffas:)  och sedan på fredag ska vi på fest till min kusin Daniel, som förövrigt tackat ja till att bli vår toastmaster:) Det är vi väldigt glada över.

Kramar på er
//Pernilla


ps: idag är det 332 dagar tills jag är FRU THÖRN:) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0