SEMESTER!!!

Nu äntligen är det semester!!! om jag nu kan ha semester fast att jag är sjukskriven?!, men i år känns det faktiskt som semester. Andreas är alldeles snart hemma från jobbet och då börjar fem härliga veckor tillsammans. Jag har fyra veckors "semester" och älsklingen fem. Ska verkligen bli såå underbart:)

Jag är KLAR med PSR!! jippi...ni anar inte vilken lycka jag känner nu. Det har varit väldigt tuffa veckor när jag skrivit, men som sagt NU är det klart. Jag sitter nu och tittar på alla papper, det blev en del, och bara ler. Jag klarade det...

Ikväll ska jag och Andreas gå ut och äta och bara njuta och fira vår ledighet. Kan knappt fatta att vi nu får så mycket tid ihop...fantastiskt:)

Imorgon kommer min blivande svärmor och blivande svärfar (nr2) och vi ska tillbringa helgen ihop. Vi hade tänkt att vara en del nere på kolonin, spela kubb och bara njuta av vädret (som förhoppningsvis är lika bra som idag). Vi tänkte grilla och dricka gott i gott sällskap. Kanske får jag och Ulla revansch i "Kampen mellan kvinna och man", hihi.

Nu är älsklingen hemma och jag är världens lyckligaste...

Semester kramar till er som läser (om det är någon?;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er!! Gud vad skönt med semester, för er båda två. Å skönt att du är klar med PSR Pernilla det måste kännas som en lättnad. Själv har jag 2 lååååånga veckor kvar till min semester men Martin har bara 1 vecka lyx..Men men jag har något att se fram emot.

Jag tycker allt att vi får höras i veckan så kan vi ju kanske gå ut och äta eller bara ta en öl/vin som vi sa. Ha det skönt nu semesterfirare..och ta hand om er (men det gör ni ju redan), Kram Linda

2008-07-04 @ 21:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0