Äntligen dator:)
Det är ett tag sedan jag skrev och det beror mesta dels på att vi har varit utan dator:) Förra söndagen åkte vi till mina föräldrars hus för att passa huset och Mio när de skulle iväg. Mina föräldrar tillhör nämligen de få här i världen som inte har en dator;) men det  kommer väl när de är mogna, hihi. Vi var där tills i torsdags och då åkte vi hem och egentlgen bara packade om för att sedan i fredags bege oss till Köpenhamn. Därav mitt blogguppehåll;) men nu är jag tillbaks, hihi

Tiden hos mina föräldrar fick oss bara att längta efter att få ha ett eget hus ännu mer, va underbart det skulle va att få ha ett hus och att det bara var vårt. Men den tiden kommer sen, får jag hoppas, först ska vi ju gifta oss:)
Vi passade på att gå på bio när vi ändå var i Bromölla och gissa vad vi såg? kan säga att det var mitt val av film..så det blev "MammaMia":)  Jag tyckte den var underbar att se, fast att jag jämförde mycket med musikalen, och det blir ju aldrig detsamma på film. Så nu spelas MammaMia-musiken återigen här hemma (fast nu från filmen) får se hur länge Andreas står ut med det?, hihi
Vi passade oxå på att träffa Mat-Tina angående vår mat till bröllopet, vi kom fram till två olika menyer som vi ska provsmaka i feb-09...känns väldigt avlägset, men såå kul. Har nog inte ännu fattat att vi verkligen ska gifta oss...

Vi bodde två nätter på hotell i Köpenhamn och bara tog det lugnt. Strosade runt på ströget, som alla andra turister och kollade runt i butiker, mest bröllopsbutiker då;) Vi åt och drack gott, men "Jensens böfhouse" var ingen större hitt. "Böff och ost" var desto bättre om man säger så. Där åt vi gott och provsmakade nästan samma alternativ som vi har i bröllopsmenyn..nej jag tänker inte avslöja vad vi åt, hihi men gott var det...kolla in bilderna och Andreas tallrik så förstår ni, hihi.

Vi träffade Andreas moster och hennes man i söndags när vi var på väg hem från Köpenhamn. Då gick vi (jag och Andreas moster) igenom PSR. Hon har läst det och gett min lite vägledning. Så igår och idag har jag gjort en del ändringar och en del tillägg på PSR, men NU står brevet i hallen och bara väntar på att postas...ni anar inte vilken  lättnad det är att äntligen ha det klart. Jag är så lycklig, har ju hållt på att skriva i 1½år...

Nu ska vi bara fortsätta att njuta av vår ledighet....

KRAM
//Pernilla

ps: här kommer lite bilder från Köpenhamn






Har precis kommit till
hotellrummet och
redan hittat ölen:)


Lite regn fick vi på oss...

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej Pernilla och Andreas!



Semester låter skönt. Nicklas och jag åker till Kornö på måndag och den veckan är efterlängtad. Nicklas började ju sin semester förra måndagen och han har planerat att ha två månader. Tror ni att jag är avundsjuk? Många kramar

2008-07-22 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0