Grattis och bröllopskläder!:)

Grattis Rebecka på 25års-dagen! Hoppas du haft en underbar födelsedag och blivit uppvaktad på bästa sätt. Hoppas oxå att presenten kommer till nytta. För er som inte vet så är Rebecka Andreas lillasyster.
 
Tiden går väldigt snabbt, känns det som, känns som om vi inte hinner med så mycket på semestern, men en del hinner vi med ialla fall...
I fredags åkte vi till Malmö för en avskedsfest för Agneta (Andreas extramamma) hon flyttar till Läppe i augusti och det känns väldigt långt till Läppe. Vi hade en riktigt trevlig kväll hemma hos Agneta med god mat, dryck och kubbspel. Vädret var ju oxå underbart. För min del var det extra kul att träffa fler från "Familjen Thörn" och denna gången blev det farmor och en faster, väldigt trevligt.  Kvällen/natten avslutades med Yatzyspel hemma hos Ulla o Rune.  Jisses vad jag känner mig gammal, jag orkar ju inte hälfen av vad min blivande svärmor orkar, jag var verkligen sliten vid halv tre på natten,  men jisses vad jag gillar dig, Ulla.

Resten av tiden har förlöpt med relax i Tivoliparken, solbad i Åhus, Yatzy på balkongen och goda middagar. Middagarna har Andreas stått för och de har bara varit såå goda.

Idag har vi då varit och provat bröllopskläder:) Vill så gärna lägga in bilder, men än får det vara min och Andreas hemlighet. Andreas var bara sssåååå underbart snygg, jag fick piggar på armarna när jag såg honom:)
Hans kläder är i stort sett klara, beror bara lite på bestmannen.
Jag provade en del bröllopsklänningar och det var en upplevelse i sig. Det kändes verkligen en enorm skillnad att prova en bröllopsklänning mot en vanlig klännning, det går inte att förklara. Har en del favoriter, men kommer att avvakta ett tag och prova vidare...

Massa kramar
//Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0