Firar 2år:)

Idag firar jag och älsklingen 2år:) kan bara säga att det var varit de två bästa åren i mitt liv...är så lycklig med honom, han gör mitt liv värt att leva. Stora ord och kanske lite klyschiga, kan tyckas, men det är verkligen så, det är så jag känner, han är mitt allt.
Vi har precis haft "picknick" och firat lite med ost, kex, whiskeymarmelad och Sauternes. Vi fixade med täcken och kuddar på golvet och massa levandes ljus. Andreas hade tom laddad hem en öppen brasa till tv skärmen. Till allt detta sitter vi då där och myser i våra "sunkkläder". Sletna tröjor och bara underkläder. Snacka om romantik på hög nivå?!! hihi

Julen har varit bra och det blev lyckat på julafton, om jag själv får säga det. God mat och trevligt sällskap och fina julklappar. Jag hade dock lite svårt med saknaden efter både farmor och morfar, första julen utan dem. Tänkte väldigt mycket. Kändes så tomt utan dem iår, men efter ett tag gick det lite bättre iallafall.

Nu ska jag fortsätta att pussa på älsklingen och mysa vidare.

Ta hand om er, där ute...

KRAMAR
//Pernilla


Kommentarer
Postat av: Paps och Babs

Ha ha, vi firar 6år i morgon. Verkar kul med picknick, blir bara problem med brasan. Vi önskar er GOTT NYTT ÅR. Kramar/Paps o Babs.

2008-12-29 @ 20:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0