Stor lättnad och lite vemod
Då var allt klart omkring försäljningen av kolonin, det gick på mindre än en vecka. Det känns skönt att allt flöt på som det skulle och allt har bara gått bra, hela vägen. Jag känner en skön lättnad över att inte ha kolonin som ett måste och man kommer nog att märka det framöver,om inte förr så till våren. Samtidigt smyger där in ett litet vemod över att lämna bort kolonin. Senaste dagarna har det dykt upp många fina och härliga minnen som jag har därifrån och de kommer alltid att finnas kvar. Kolonin har varit en stor betydelse för mig under vissa år, men nu känns det så bra att gå vidare. Jag och Andreas tillsammans, bilda något nytt ihop... Får önska det nya paret och deras lille son lycka till och önskan om många sköna stunder tillsammmans med kolonin. Sådan tur jag har att jag kan cykla och hälsa på er, Barbro och Lars, i kolonin, så får man en lite dos igen:)

Annars flyter livet på,Andreas har börjat jobba igen efter semestern och vi har så sakta börjat återgå till vår vardag igen. Låter kanske lite trist, men jag tycker faktiskt att det känns skönt. Fast det förståss, jag saknar ju Andreas nåt fruktansvärt mycket under dagarna men vilken glädje det blir när han kommer hem;)

Nu slappar vi i soffan tillsammans med OS och snart blir det lite bröllopsplanering, alltid lika kul:)

Skön söndag!
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0